بازی بهترین پست

best-award.jpg

دوست خوبم کورش عزیز که همیشه به من لطف داشته از من دعوت کرده که بهترین پست وب‌لاگم را انتخاب کنم. این وب‌لاگ چندان قدیمی نیست و انتخاب کردن از میان این معدود نوشته هم چندان کار ساده‌ای نیست. اما با نگاهی گذرا به فهرست نوشته‌های اخیر به هر حال یکی را انتخاب کردم. شاید چون بیشتر از همه نوشته‌های دیگرم به چشمم می‌آبد:

ننویسیم زندانی سیاسی، بنویسیم گروگان سیاسی

آشنایی با گرایش‌های سیاسی: قطب‌نمای سیاسی

از دوست نادیده‌ام رضا امیدی عزیز، نویسنده وبلاگ بدرقه که وب‌لاگ بهترین پست‌ها را راه‌اندازی کرده هم به خاطر ایده خوبش سپاسگزارم. شاید بهتر باشد مستقیم از دوستان تازه‌ام در وب‌لاگ شهر و محله خوب وردپرس دعوت نکنم. دعوت آزاد است. اگر مایل بودید در این بازی شرکت کنید، در وب‌لاگ بهترین پست‌ها کامنت بگذارید و بهترین پست خود را معرفی کنید. فکر می‌کنم مجموعه جالبی از آب در بیاید.

پی‌نوشت: ته دلم به پست آشنایی با گرایش‌های سیاسی بیشتر گرایش داشتم، اما مردد بودم. تا اینکه لوکادیوم و آتوسای عزیز محبت کردن و خیالم رو راحت کردن. اینه که اگه اجازه بدین رسما بهترین پست وب‌لاگم رو تا به امروز همون آشنایی با گرایش‌های سیاسی معرفی می‌کنم.

Technorati Tags: ,

نویسنده: bamdadi

A little man with big dreams.

7 دیدگاه برای «بازی بهترین پست»

  1. طرح بسیار جالبی است. مطلبی که مشا انتخاب کردید نیز جالب و بسیارخواندنی است. یک سوال:
    مجازاتگران نیز حق شرکت دارند؟ مسلماً آنها با سایر بلاگرها متفاوتند !!!

    بامداد: مجازات‌گران باید بهترین مجازات خودشان را ارائه کنند.

    لایک

  2. بامداد جون اون پست آشنایی با گرایشهای سیاسیت خیلی کولاک بود، کاش اونو انتخاب کرده بودی!

    بامداد: راست می‌گی. روی اون خیلی وقت گذاشتم و خودم هم پست گرایش سیاسی رو دوست دارم. نمی‌دونم چرا احساس کردم بهترین پست حتما باید خیلی جدید باشه. الان درستش می‌کنم. ممنون که خیالم رو راحت کردی.

    لایک

  3. سلام بامداد عزیز
    خوشحال شدم به چند علت. اول اینکه تحویل گرفتی ، رضا و بعد هم منو خوشحال کردی . منکه مثل یک بچه ذوق کردم! بیشتر هم به خاطر رضا. دوم اینکه مرامنامه ات را دیدم و سوم اینکه با مستقل شدن برای خودت آزادی خریدی که همینقدرش هم غنیمت است. گرچه به بلاگرولینگ که نگاه کردم ظاهراً تغییری نکرده است. این خوشحالی ها باعث شد که اتهام سنگینت در مورد اریجینال نبودن حرفهایم در پست «24 اشکال در بالاترین» را فراموش کنم 🙂 شاد باشی. راستی باز هم حسودیم شد. خیلی خوب مینویسی

    لایک

  4. بامداد جان
    من اون قسمت اریجینال … رو شوخی کردم. اگه جدی میگفتی هم عیبی نداشت. در مورد بالاترین نهایت سعی من اینه که نیروهای آگاه در بالاترین فعال بشوند. شدیداً در فکر یک جبهه برای حمایت از تولیدات فکری وبلاگشهر در بالاترین بوده و هستم. تولیداتی که صرفنظر از عقیده، استانداردهای ساده ای رو رعایت کرده باشند مثلاً کپی رایت رو رعایت کرده باشند، مطلب، دست اول و کار فکری خودشون باشه، … یک کارهای عملی هم انجام دادم. پیش نویس ها و… اگر ایده ای داشتی خوشحال میشم بشنوم. موفق باشی.

    بامداد: می‌خوای یه گروه درست کنیم و توی بالاترین به لینک‌های خوب مثبت بدیم؟ گروه حمایت از لینک‌های خوب؟

    لایک

  5. سلام
    آره. دقیقاً. ولی فقط حمایت از وبلاگها. اعضای گروه آزادی مطلق در کارشون دارند و هر جور خواستند عمل میکنند ولی در گروه فقط لینک مطالب با ارزش وبلاگها باشه. گروهی کاملاً علنی و با اهداف و مقرراتی روشن. بسیار ساده و بدون دردسر و درگیری یا … احتمالی. تنها نقطه اشتراک، حمایت از تولیدات وبلاگشهره. حمایتی که درش هیچ اجباری، تشویقی، تحریمی و … هم نیست. مبارزه با موارد منفی در بالاترین به طریق مثبت و ارائه مطالب خوب، نه مقابله با کسی. تجربیات محفل در بالاترین کمک خوبیه که از مسائلش پیشگیری بشه. گرچه عضو نبودم ولی 70-80 درصد نظریاتشونو خوندم و ریشه مشکلاتشون رو تقریباً خوب میفهمم. ایده میتونه بعداً تعمیم پیدا کنه و فقط خاص بالاترین نباشه و…

    بامداد: وب‌لاگت رو نمی‌تونم باز کنم. 500 server error می‌ده. برات ای‌میل فرستادم؛ بهتره اونجا ادامه بدیم موضوع رو.

    لایک

من همه‌ی کامنت‌های وارده را می‌خوانم. اما ‌لطفا توجه داشته باشید که بنا به برخی ملاحظات شخصی از انتشار و پاسخ دادن به کامنت‌‌هایی که (۱) ادبیات تند، گستاخانه یا بی‌ادبانه داشته باشند، یا (۲) در ارتباط مستقیم با موضوع پستی که ذیل آن نوشته شده‌اند نباشند و یا (۳) به وضوح با نشانی ای‌میل جعلی نوشته شده باشند معذور هستم. در صورتی که مطلبی دارید که دوست دارید با من در میان بگذارید، از صفحه‌ی تماس استفاده کنید. با تشکر از توجه شما به بامدادی.