ایرانی‌ها گوگل‌ریدر اشتراکی را قبضه کرده‌اند

ReadBurner_1200654787500
اگر فرض را بر این بگیریم که معمولا ایرانی‌ها از بالاترین و دودردو فارسی استفاده می‌کنند و لینک‌‌های ارسال شده در آن‌ها را در گوگل‌ریدر به اشتراک می‌گذارند، آمار وب‌گاه ریدبرنر در زمینه حضور ایرانیان در گوگل‌ریدر اشتراکی خیره کننده است! البته راستش این آمار ظاهرا مربوط به کسانی می‌شود که فید خود را درریدبرنر ثبت کرده‌اند و ظاهرا به لطف حضور دکترهای وبلاگستان فارسی جناب مزیدی و یک پزشک ، ایرانی‌ها از این محصول بیشتر استفاده می‌کنند.

کاربران غیرایرانی که باید پذیرفت تعدادشان به مراتب بیشتر از کاربران ایرانی‌ست، ظاهرا از امکان «به اشتراک گذاشتن» در گوگل‌ریدر و عضویت در ریدبرنر چندان استفاده نمی‌کنند. برخلاف کاربران ایرانی. نه اجازه دهید بگویم «کاربرمولف‌های ایرانی». با توجه به ضریب نفوذ اندک اینترنت در ایران،‌ حضور پر رنگ ایرانیان در «تولید گروهی» جالب توجه است (من به اشتراک گذاشتن لینک‌ها را نوعی همکاری و تولید گروهی می‌دانم).

در همین زمینه:

حتما از وب‌گاه ReadBurner استفاده کنید. در این‌‌ وب‌گاه می‌توانید از آخرین وضعیت پست‌های به اشتراک‌ گذاشته شده توسط گوگل‌ریدر باخبر شوید. قسمت فارسی آن نیز جالب توجه تر است: پست‌های فارسی محبوب روز، پست‌های فارسی محبوب هفته، پست‌های فارسی محبوب همه دوران!

همچنین وب‌گاه SharedReader نیز همین کار را انجام می‌دهد. البته راستش من تا الان که داشتم تستش می‌کردم هنوز مشکل داشت و نتوانستم درست و حسابی واردش بشوم. به هر حال فلسفه‌اش مثل همان ریدبرنر است و لینک‌های اشتراکی در گوگل‌ریدر را تعقیب می‌کند.

نویسنده: bamdadi

A little man with big dreams.

8 دیدگاه برای «ایرانی‌ها گوگل‌ریدر اشتراکی را قبضه کرده‌اند»

  1. سلام
    عزیز بلاگر من
    از اینکه نظر منو اسپم گزارش کردی ممنونم . مشتاق شدم که وبلاگت رو به طور کلی مرور کنم تا بفهمم که شمایی که مدعی وبلاگ نویسی حرفه ای هستید چطور فرق یک نظر و اسپم رو درک نمیکنید؟! البته از دیدن دسته بندی های وبلاگ شما که به شرح زیر است:
    * فلسفه و منطق (1)
    * فرهنگ (3)
    * موسیقی (1)
    * محیط زیست (1)
    * معرفی وب‌گاه (2)
    * هنر (3)
    * گرافیک (2)
    * آموزشی (16)
    * اقتصاد (3)
    * ایران (27)
    * از هر دری (9)
    * ترجمه (2)
    * جامعه (3)
    * جامعه اطلاعاتی (24)
    * حقوق بشر (5)
    * دانش و فن‌آوری (3)
    * سینما (2)
    * سیاست (24)
    * سالروز (4)
    * سرگرمی (1)
    * شخصی (43)
    * شعر (37)
    * طنز (3)
    * طرح (5)
    نمیشه فهمید که اصولا وبلاگ شما چه چیزی رو دنبال میکنه؟!
    پس نتیجه گرفتم که شما تا وبلاگ نویسی حرفه ای فاصله ی زیادی دارید و اینکه نظر منو اسپم گزارش کردید هم برمیگرده به سطح وبلاگ نویسی و شعور بلاگری شما.پس بر شما هیچ ایرادی وارد نیست جز اینکه » وبلاگ نویسی » بلد نیستید تا بدانید یک نظر با اسپم متفاوت است.کتابچه های کوچکی در اینباره در اکثر کتابفروشی ها است که برایتان توصیه میکنم تا با مطالعه ی آن با مراتب وبلاگ نویسی آشنا شوید.

    لایک

  2. @ rooznote:

    تا آنجایی که به خاطر دارم، جایی ادعای «وب‌لاگ نویسی حرفه‌ای» نکرده‌ام. اصولا خاطرم نمی‌آید که در این مکان مجازی «ادعایی» کرده باشم.

    و شما دوست محترم، اگر برای 100 وب‌لاگ مختلف یک مطلب را کپی و پیست کنی، به این کار می‌گویند «هرز نگار» یا اسپم.

    محض اطلاع و جسارتا عرض شد.
    شاد و خوش باشی

    لایک

  3. تشويق كفار ببخشيد حضار

    چه آدم بی‌اداعائی. آخی. نازی 😀

    البته ريدبارنر اين مسئله را بايد مديون من باشد. اگر تلاش‌های شبانه‌روزی من در ترغيب ملت بر گوگل‌ريدر نبود هيچ وقت اين اتفاق نمی‌افتاد 😉

    حالا اينها كه گفتم تا قسمتی متمايل به آفتابی شوخی بود. اسپم گزارش نكنی. البته اسپم هم گزارش كردی اشكال نداره چون من هم به گزارشگران بدون مرز گزارش می‌كنم در اول بامداد روز بعدش تو را به دار مجازات آويخته كنند! :))

    لایک

  4. چند روز بیشتر نیست که این کار رو کردم و فعلاً با جناب دکتر مزیدی، صبحونه، دل نوشته، و یک پزشک به اشتراک گذاشتم و مخلص بقیه دوستان حتی شما هم هستیم.
    موفق تر باشی

    لایک

  5. اون بالا نوشته » فرش ایرانی از تار و پود شعر، سیاست و جامعه اطلاعاتی »
    در ضمن جمع آمار دوست عزيزمان حدود 220 مي شود. كه 113 تا از مطالب مستقيما مربوط به 4 كلمه ايران-شعر-سياست و جامعه اطلاعاتي ميباشد! 43 تا شخصي و 16 تا آموزشي كه مي ماند حدود 50 تا يعني 25 درصد! من كه اولين بار اومدم اينجا شايد آخرين بار نباشه ولي ميگم بايد انصاف داشت اگه كسي كه حتي ادعا كرده در مورد چيزي مي نويسه 25 درصد خطا داشت اينجوري برآشفته نشيم.

    لایک

من همه‌ی کامنت‌های وارده را می‌خوانم. اما ‌لطفا توجه داشته باشید که بنا به برخی ملاحظات شخصی از انتشار و پاسخ دادن به کامنت‌‌هایی که (۱) ادبیات تند، گستاخانه یا بی‌ادبانه داشته باشند، یا (۲) در ارتباط مستقیم با موضوع پستی که ذیل آن نوشته شده‌اند نباشند و یا (۳) به وضوح با نشانی ای‌میل جعلی نوشته شده باشند معذور هستم. در صورتی که مطلبی دارید که دوست دارید با من در میان بگذارید، از صفحه‌ی تماس استفاده کنید. با تشکر از توجه شما به بامدادی.