چرا خودتان را دوست ندارید؟

یک سئوال همیشه توی ذهنم بوده، اما از پرسیدن‌اش خودداری کرده‌ام. اما امروز با دیدن داشبورد جدید وردپرس احساس می‌کنم باید بپرسم. یک سئوال ساده دارم از همه دوستان عزیزی که از وردپرس یا وردپرس دات کام استفاده نمی‌کنند: «چرا خودتان را دوست ندارید؟»

wordpress.com

خودتان را دوست داشته باشید؛ به خودتان فرصت بدهید

اگر خودتان را دوست دارید فقط 5 دقیقه داخل وردپرس دات کام شوید. یک نام کاربری و یک وب‌لاگ آزمایشی درست کنید و یک پست آزمایشی بنویسید. فقط 5 دقیقه!


مشترک خوراک بامدادی شوید
کامل
فقط مطالب
فقط لینکدونی

نویسنده: bamdadi

A little man with big dreams.

4 دیدگاه برای «چرا خودتان را دوست ندارید؟»

  1. سلام
    امیدوارم که حالتون خوب باشه
    و همچنین سال خوبی داشته باشی
    من دارم تو وبلاگ ها سرک میکشم و به همه نظر میدم چون تازه این وبلاگ شروع کردم به نوشتن به کمک همه نیاز دارم و یکی از این کمک ها تبادل لینک هستش که اگه شما لطف کنی ممنون میشم

    در پناه حق موفق باشی

    لایک

  2. وب شما رو به خاطر جذابیتی که داره بهش نمره بیست میدم و اون رو توی وبلاگ خودم لینک کردم شاد سر زنده و پایدار باشید راستی موفقیت شما رو نوی جشنواره نوروزی وبلاگستان تبریک میگم وقت داشتید سری هم به ما بزنید خوشحال میشیم.

    لایک

  3. من نمیدونم دیگه چرا دارید التماس میکنید؟
    نکنه دوست دارید وردپرس هم مثل بلاگفا بشه؟
    کیفیت رو فدای کمیت نکنید… دوباره میخواید همون جملات و پست های بی محتوا توی داشبورد همه وردپرسی ها نمایان بشه؟
    **************************
    عزیزان اگر حرفی برای گفتن ندارید…
    نمیخوای بیاید وردپرس …

    لایک

  4. از وسوسه های شما ممنون. اما به دلایل زیادی هنوز بلاگ اسپات را ترجیح می دهم. مهمترینش حق استفاده از کدهای اچ تی ام ال و جاواست!

    لایک

من همه‌ی کامنت‌های وارده را می‌خوانم. اما ‌لطفا توجه داشته باشید که بنا به برخی ملاحظات شخصی از انتشار و پاسخ دادن به کامنت‌‌هایی که (۱) ادبیات تند، گستاخانه یا بی‌ادبانه داشته باشند، یا (۲) در ارتباط مستقیم با موضوع پستی که ذیل آن نوشته شده‌اند نباشند و یا (۳) به وضوح با نشانی ای‌میل جعلی نوشته شده باشند معذور هستم. در صورتی که مطلبی دارید که دوست دارید با من در میان بگذارید، از صفحه‌ی تماس استفاده کنید. با تشکر از توجه شما به بامدادی.