لینک‌های روز (17-08-2008)


مشترک خوراک بامدادی شوید
کامل
فقط مطالب
فقط لینکدونی

4 دیدگاه برای «لینک‌های روز (17-08-2008)»

  1. تو كه داشتي مي خوندي… مقاله مارين دود رو هم مي خوندي… حداقل اگه مقاله هايي مثل اوني كه تو خوندي منتشر ميشه، انقدر ازادي بيان هست كه دقيقا تو همون روزنامه مقاله اي مارين هم منتشر بشه …بعد اينكه چي شد فكر كردي آمريكا بايد طرف روسيه رو بگيره؟ معلومه كه دفاع گرجستاني ها رو شجاعانه مي دونه… تازه حق داره آدم كشي هاي عراقي ها رو تروريسم بدونه .. چون جنگ رو در رو يا همين چيز يكه الان تو گرجستان هست خيلي فرق داره با اينكه بري تو يه اتوبوس بمب بذاري 200 نفر زن و بچه تيكه تيكه شن… خيلي فرق داره.
    يه سوزن به خودت بزن يه جوالدوز به ديگري… تو يكي از روزنامه ي پر تيراژ همين مملكت گروگان گيري فلسطيني ها رو تو المپيك مونيخ يه حركت دليرانه و قابل ستايش توصيف كرده بود و به اون گروگان گيرهاي كشته شده لقب شهيد داده بود… مطمئن باش درست همين جا، خيلي بيشتر از آمريكاي خونخوار معاني واژه هاي بلند و متعالي دستكاري ميشه.

    لایک

  2. وقتی سخنان بعضی از دوستان چپ زده (من برای سوسیالیستهای آرمانخواه حرمت بسیار قائلم و چپهای واقعی را با چپزدگان یکی نمیدانم) چه آنها که اسلام ناب را با مارکسیسم ناب پیوند زده اند و علمدارشان در داخل آقا بهزاد نبوی است و چه آنها که در خارج کشور به ظاهر از سکولاریزم سخن میگویند اما با خرده عشوه ای از اهل ولایت فقیه در مسیر چپ زدگی، ناگهان غش و ضعف میکنند و آب از بندبند وجوشان به راه می افتد را میشنوم و یا میخوانم کاملا درمییابم که ویروس مربوطه علاج ناپذیر است. با شیر اندرون شده با جان به در شود. اینها فروافتادن سربازان آمریکائی و انگلیسی و… در عراق و افغانستان را با لذت تماشا میکنند، مهم نیست عمامه بر سر داشته باشند یا کلاه، اینها در خلوت با دیدن احمدی نژاد که سر بر شانه هوگو چاوز گذاشته و دوتائی مشغول ناسزا گفتن به آمریکا هستند، به وجد می آیند و بعضیشان که در خارج گرفتار شرم حضورند و نمیتوانند به وسط میدان پریده و رقصی خوش را در برابر اهل ولایت فقیه آغاز کنند، ناچار در پرده ابهام شیفتگی خود را به آقا و ملازمانش همراه با ارسال بوسه ای از راه دور برای سرهنگ ولادیمیر پوتین بیان میکنند

    لایک

من همه‌ی کامنت‌های وارده را می‌خوانم. اما ‌لطفا توجه داشته باشید که بنا به برخی ملاحظات شخصی از انتشار و پاسخ دادن به کامنت‌‌هایی که (۱) ادبیات تند، گستاخانه یا بی‌ادبانه داشته باشند، یا (۲) در ارتباط مستقیم با موضوع پستی که ذیل آن نوشته شده‌اند نباشند و یا (۳) به وضوح با نشانی ای‌میل جعلی نوشته شده باشند معذور هستم. در صورتی که مطلبی دارید که دوست دارید با من در میان بگذارید، از صفحه‌ی تماس استفاده کنید. با تشکر از توجه شما به بامدادی.