لینک‌های روز: جانم را نمی‌دهم تا تو ناسزا بگویی

سومین شماره‌ی نشریه‌ی شماها منتشر شد

مصاحبه‌ی نشریه‌ی شماها با من - این لوگو را بر اساس یکی از عکس‌های من در «یک‌عکاس» طراحی کرده‌اند که به نظرم جالب شده‌.

مشترک خوراک بامدادی شوید
کامل
فقط مطالب
فقط لینکدونی

نویسنده: bamdadi

A little man with big dreams.

15 دیدگاه برای «لینک‌های روز: جانم را نمی‌دهم تا تو ناسزا بگویی»

  1. قسمت آخر حرفت (لینک آخر) فکر می کنم حرف دل همه باشه.
    این همه آدم با ادعای اینکه خواهان دموکراسی و آزادی بیان هستن هنوز نمی تونن تحمل کنن یکی مخالف اونها فکر کنه و شروع می کنن فحش دادن اونم غالبا» با نامهای مستعار که شناخته نشن!

    لایک

  2. دهمین انتخابات ریاست جمهوری وبلاگی است متولد شده از دل امیدواری به اصلاح پذیر بودن خطاها. و امیدواری به انسان بودن، از نوعی که در اثنای تمام حرمان ها و بیم ها، سعی داریم حفظش کنیم.

    لایک

  3. بامدادي جان ! در مورد توضيحاتت براي لينك آخر فكر مي كنم جمله «يا اصلا با من هم عقيده باشي› رو حذف كني بهتر باشه اينجوري يه بار منفي به خواننده مي ده كه اگه باهات هم عقيده نباشه هم بدت نمي ياد حذفش كني !

    لایک

  4. @ haide:

    🙂

    چقدر خوشحالم کامنت شما رو این‌جا می‌بینم. شما به من محبت دارید. به مهمون‌های شما حسودیم می‌شه که امشب قراره دست‌پخت کم‌نظیر شما رو بخورن 🙂

    لایک

من همه‌ی کامنت‌های وارده را می‌خوانم. اما ‌لطفا توجه داشته باشید که بنا به برخی ملاحظات شخصی از انتشار و پاسخ دادن به کامنت‌‌هایی که (۱) ادبیات تند، گستاخانه یا بی‌ادبانه داشته باشند، یا (۲) در ارتباط مستقیم با موضوع پستی که ذیل آن نوشته شده‌اند نباشند و یا (۳) به وضوح با نشانی ای‌میل جعلی نوشته شده باشند معذور هستم. در صورتی که مطلبی دارید که دوست دارید با من در میان بگذارید، از صفحه‌ی تماس استفاده کنید. با تشکر از توجه شما به بامدادی.