سال نوی سیاه و سفید شما مبارک

bamdadinowruz-88

سلام به همه‌ی دوستان. سال نوی سیاه و سفید شما مبارک. راستی، دنبالم بیایید کارتون دارم. از این طرف…

پی‌نوشت: بنا به دلایلی که توضیح نمی‌دهم (اما حدس زدنش دشوار نیست) تبریک نوروز امسال به طریقه‌ی «سیاه و سفید» تقدیم می‌شود.


نویسنده: bamdadi

A little man with big dreams.

11 دیدگاه برای «سال نوی سیاه و سفید شما مبارک»

  1. سلام. رسیدن بهار بر شما هم مبارک باشد. ایران هستید یا امریکا، تهران یا آستن تگزاس ( نزدیک دانشگاه علوم فضایی معروف آستن) ، هرکجا هستید سال نو مبارک.

    لایک

  2. نوروز مبارک باد. از خوانندگان دائمی بامدادی هستم. دوست داشتم وبلاگ عزیزی رو معرفی کنم: mehdighani.blogspot.com عیدی ما فراموش نشه.

    لایک

  3. جناب بامدادی سال نویتان مبارک انشاء الله هم شما و هم همه وبلاگ نویسان سالی را در پیش داشته باشیم که کمتر مجبور باشیم از تلخی ها بنویسیم.

    لایک

  4. آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود … عاقبت در قدم باد بهار آخر شد
    سالی سرشار از تغييرات با شكوه و مبارك را برای شما آرزو مندم .
    » هر روزتان نوروز …… نورزتان پيروز «

    لایک

  5. سال نو شما هم مبارک 🙂 دنیای جدیدی را سال گذشته با مطالب خوب شما شناختم ، امیدورام امسال برای شما یک دنیای نو با تجربه های ارزنده و در عین حال زیبا باشه.

    لایک

من همه‌ی کامنت‌های وارده را می‌خوانم. اما ‌لطفا توجه داشته باشید که بنا به برخی ملاحظات شخصی از انتشار و پاسخ دادن به کامنت‌‌هایی که (۱) ادبیات تند، گستاخانه یا بی‌ادبانه داشته باشند، یا (۲) در ارتباط مستقیم با موضوع پستی که ذیل آن نوشته شده‌اند نباشند و یا (۳) به وضوح با نشانی ای‌میل جعلی نوشته شده باشند معذور هستم. در صورتی که مطلبی دارید که دوست دارید با من در میان بگذارید، از صفحه‌ی تماس استفاده کنید. با تشکر از توجه شما به بامدادی.