گزارش تصویری: امروز در خیابان ولی‌عصر چه خبر بود؟ – قسمت اول

بدون برنامه‌ریزی قبلی امروز گذارم به خیابان ولی‌عصر بالاتر از میدان ونک خورد. ماشین را در گوشه‌ای رها کردم و کمی بین مردم چرخیدم. برای این‌که پست بیش از حد بزرگ نشود، عکس‌ها را در پست‌های متعدد منتشر می‌کنم. در صورت تمایل عکس‌ها با کیفیت خیلی بالا موجود هستند.

_MG_3738

_MG_3735

_MG_3732

_MG_3730

_MG_3722

_MG_3716

_MG_3714

_MG_3706

_MG_3699

_MG_3688


بامدادی نجواها یک‌عکاس [silent-clicks]
استفاده از مطالب و عکس‌های منتشر شده در وبلاگ‌ها و فوتوبلاگ‌های من به شرط «نقل قول دقیق»، «ذکر ماخذ» و «ارجاع لینک به اصل پست» بلا مانع است.

15 دیدگاه برای «گزارش تصویری: امروز در خیابان ولی‌عصر چه خبر بود؟ – قسمت اول»

  1. ای بابا! من رو ترسوندن واسه همین دوربین بردم. آخه تو جریان دانشگاه حال دوربین به دست‌ها رو گرفتن!
    منم 1-2 ساعت اول همون حوالی بودم و این یارو که بندیلک سبز به دوربینشه هم نظرم رو جلب کرده بود.

    لایک

  2. vaghean fek mikonam mardo0me iran jo0ne taze gereftan!! ye kho0ne jadid to raghashon taZrigh shode! manam bo0odam valiasr!!! vaghean eftekhar mikonam be irano adamaye fahmidash!!! zende baD !!! be omide piro0zi!! bedro0d!

    لایک

  3. خدا وکیلی مرد باش و بی طرف قضاوت کن
    اول من بی طرف هستم نه اینطرف پول میده نه انطرف
    خودت باشی با این عکسها در مورد سبزها چه فکر میکنی
    ایا اینها که مدل موی غربی دارند و خالکوبی شیطان پرستان را در بازو دارند
    یا ان که مثل فیلم های وسترن پوزش رو بسته
    یا اون که نوشته دو دو تا میشه ده تا
    یا اون سه پسر سرخپوست که رفته اند زیر یک پتو
    یا اون فقیری که در حال کاسبی پوستر کنارش گذاشته اید و هر چه گفتید انجام داد انهم برای پول که البته با اشاره میگه میشه دو تومن
    یا ان ماشینی که از ترس خرد شدن پوستر را روی درب گذاشته ایدکخه مردم که خر نیستند
    کدام ادم عاقلی در تهران پوستر را بیرون ماشین بدست میگیرد

    لایک

  4. همه چیز در گذر تاریخ خودش رو خوب نشون میده
    6ماه گذشته هم جزئی از این تاریخ بود …..
    وما دیدیم این منافقایی که سرشون تو آخور خیلی از این قدرتهاست چه کردند!!
    نگیم تمام که حجم زیادی از فقر بدبختی بی عدالتی و خیلی چیزای دیگه که امروز تو این مملکت بیداد میکنه تحفه ی همونایی که امروز روی طبل بی عدالتی میکوبن ،همونایی که تا تونستن خوردن و چاپیدن و خونه های 1200متری تو پاستور و … کمترین ذخیره ارزیشونه همون امثال زبیر که امروز فقط از بچه هاشون خط میگیرن !چرا چشماتون فقط یه طرف قضیه رو میبینه!!!!!
    درسته شما عدالت میخواین ماهم عدالت میخوایم!شما آزادی می خواین ما هم آزادی میخوایم!و خیلی اشتراکات دیگه …اما مشکل اصلی اینجاست .. تعریفهامون از آزادی و مهمتر از همه دشمن شناسیمون… شما دشمن رو کسی میبینبد و ماهم هم دشمن رو کسی دیگه…ودقیقا به خاطر این نوع دشمن شناسی شماست که تا این حد این قدرتهای جهان رو دست کم گرفتین که فک میکنید عجب حامیان باشعور و پر وپا قرصی دارین… اگر طالب اصلاحید دست مریزاد ما هم پشت شماییم ولی ببینید که زیر علم کی سینه میزنین..

    لایک

  5. با سلام به شما منگولها و حبه انگور ها
    می گن ما بیشماریم !!!! مار رفتیم تا بشماریم ! وقتی گفتم ما می شماریم هرچه کردم نتوانستم همه را بشمارم آخه تقی با زیدش و زری با آقاشون؟؟؟؟؟؟ و …. کلا شدن 3 نفر این یک .
    دوم اینکه آدم خالی بند فراموش هم می شه ده لا مشب این عکسها که قدیمیه جدید ش را کجا کذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    لایک

    1. گذاشتم دم کوزه کرمونی ها با اکبر و اصغرشون با ننه زری برن ببینند . ما جند تاییم شنگول خان از طرف منگول اینم اضاء آه ه ه ه ه ه ه

      لایک

من همه‌ی کامنت‌های وارده را می‌خوانم. اما ‌لطفا توجه داشته باشید که بنا به برخی ملاحظات شخصی از انتشار و پاسخ دادن به کامنت‌‌هایی که (۱) ادبیات تند، گستاخانه یا بی‌ادبانه داشته باشند، یا (۲) در ارتباط مستقیم با موضوع پستی که ذیل آن نوشته شده‌اند نباشند و یا (۳) به وضوح با نشانی ای‌میل جعلی نوشته شده باشند معذور هستم. در صورتی که مطلبی دارید که دوست دارید با من در میان بگذارید، از صفحه‌ی تماس استفاده کنید. با تشکر از توجه شما به بامدادی.