طرح روز: سیزده آبان سبز

این طرح فوق‌العاده را یکی از بچه‌ها برایم فرستاده. تا آن‌جا که می‌دانم چند دست گشته و نمی‌دانم طراح آن کیست. اگر می‌شناسید لطفا معرفی کنید.

13-aban

نشانه‌های به کار رفته در این طرح واقعا جالب هستند. مهم‌ترین‌شان این‌که ماهی سرخ که به سرخی شهره است، سبز شده است. طراح به ما نوید می‌دهد که سیزده آبان امسال برای اولین بار سرخ نیست، بلکه سبز است. دیگر این‌که ماهی همیشه جایش توی تنگ است، این‌بار اما …


بامدادی نجواها یک‌عکاس [silent-clicks]
استفاده از مطالب و عکس‌های منتشر شده در وبلاگ‌ها و فوتوبلاگ‌های من به شرط «نقل قول دقیق»، «ذکر ماخذ» و «ارجاع لینک به اصل پست» بلا مانع است.

نویسنده: bamdadi

A little man with big dreams.

12 دیدگاه برای «طرح روز: سیزده آبان سبز»

  1. ما باید اول تکلیفمونو با یزید زمانه مشخص کنیم که می خواد با آمریکا مذاکره کنه، اونهم از موضع ضعف و ذلت!

    لایک

  2. برخی جنایات نام برده شده ، و گاه وحشیانه تر از آن ها ، توسط کودتاچیان بر سر جوانان ما در زندان ها آمده ( به ویژه پس از انتخابات ) ، پس ضروریست که ابتدا تکلیف خود را با دولت کودتا روشن کنیم ، معلوم نیست به چه دلیل بایستی انجام جنایت توسط دولت آمریکا را ، تقبیح نماییم و در همان حال مانند انسان های نابینا ، انجام این اعمال در داخل را نادیده بگیریم .

    لایک

  3. ro0ze 13 aban neshun bedahim ke ma ba hich keshvari doshmani va jang nadarim!neshun bedahim bozorgtarin doshman aye ma kasai hastand ke be esme eslam dast be har jenayati mizanan!13 aban rooze fariade marg bar diktator!

    لایک

  4. شما چرا فراموش کرده اید که همین آقایان که خود را رهبر جنبش سبز مینامند در زمان تصدی گری خود که حدوداً 20 سال طول کشید چه بلاهایی سر جوانهای زمان خود آوردند من فقط می خواهم بگویم تحت تاثیر امواج تبلیغاتی آنها قرار نگیریم زیرا آنها همان گرگان و آدمکشها و دزدان قدیم هستند که امروز با اصطلاح آزادی و … آمده اند خواهش می کنم فراموش کار نباشیم زنده ، سربلندو قدرتمند باد ایران

    لایک

  5. یکی از رهبران طرفین درگیری سیاسی یا چپ یا از راست بدست تندروهای طرف دیگر و یا بیگانگان ترور می شوند و مردم ساده اندیش به جان هم افتاده و در گیری مسلحانه پیش می آید ایران نابسامان می شود تمامی قدرت در پایتخت متمرکز می شود و ایران بسیار ضعیف می شود گروه طالبان و وهابیون که دشمنی دیرین با ایران و شیعه دارند و از آنجا که اعتقاد آنها این است که اگر هفت شیعه را بکشی به بهشت می روی از شرق و جنوب وارد ایران می شوند طالبان خراسان و سیستان و بلوچستان را می گیرد وهابیون وارد جنوب کشور شده و آنجا را می گیرند کردها که از قدیم رویای کشور کردستان را دارند وارد غرب کشور شده و و ایران را تبدیل به ایرانها می کنند و مردها را می کشند و همانطور که در افغانستان و عراق اتفاق افتاد که گروههای اسرائیلی و امریکائی و انگلیسی و روسی در آنجا بیمارستانهایی بنا کردند و با شعار کمک شروع به تخلیه بدن انسانها نمودند و اجزاء آنها را جهت استفاده در کشور خود و یا کشورهای دیگر صادر نمودند و زنها را اگر زیبا باشند برای فاحشه خانه ها و مسائل جنسی خود می برند مانند ویتنام و اگر زشت و چروکیده باشند همان روش مردان بر روی آنها پیاده می شود و ما ایرانیها تبدیل به لولزم یدکی و … دیگر می شویم حال از شما می پرسم آیا درست است که دو طرف اصلاح طلب و اصول گرا که هر دوطرف فقط برای چپاول اموال مردم دعوا می نمایند با درگیریهای خود و گول زدن مردم کار را به اینجا بکشند به دوطرف می گویم حیا کنید اگر حیایی باقی مانده

    لایک

من همه‌ی کامنت‌های وارده را می‌خوانم. اما ‌لطفا توجه داشته باشید که بنا به برخی ملاحظات شخصی از انتشار و پاسخ دادن به کامنت‌‌هایی که (۱) ادبیات تند، گستاخانه یا بی‌ادبانه داشته باشند، یا (۲) در ارتباط مستقیم با موضوع پستی که ذیل آن نوشته شده‌اند نباشند و یا (۳) به وضوح با نشانی ای‌میل جعلی نوشته شده باشند معذور هستم. در صورتی که مطلبی دارید که دوست دارید با من در میان بگذارید، از صفحه‌ی تماس استفاده کنید. با تشکر از توجه شما به بامدادی.