وضعیت تاهل شما کدام است؟

عکس زیر قسمتی از یک فرم نظرخواهی واقعی است که از وضعیت تاهل من می‌پرسد. این کامل‌ترین، بی‌طرفانه‌ترین و انسانی‌ترین گزینه‌هایی است که تا به حال در یک فرم نظرخواهی درباره‌ی وضعیت تاهل دیده‌ام.

این طور فکر نمی‏‌کنید؟

ترجمه‌های قرمزرنگ را من اضافه کرده‌ام.

 


با توجه به فیلتر بودن بامدادی در ایران، لطفا مطالب آن‌را از طریق اشتراک در خوراک آن یا مراجعه به وبلاگ «آینه‌ی بامدادی» پی‌گیری کنید. استفاده از مطالب و عکس‌های منتشر شده در وبلاگ‌ها و فوتوبلاگ‌های من به شرط «نقل قول دقیق»، «ذکر ماخذ» و «ارجاع لینک به اصل پست» بلا مانع است.

 

نویسنده: bamdadi

A little man with big dreams.

2 دیدگاه برای «وضعیت تاهل شما کدام است؟»

  1. من رابطهٔ عاشقانه‌ای رو که بعد از گذشت سال‌ها مثل روز اول باشه شکست خورده میدونم، یک رابطهٔ دوستانهٔ موفق با گذشته زمان رشد می‌کنه و عمیق‌ترو عمیق‌تر می‌شه، و البته از بعضی‌ جنبه‌ها با روز اولش فرق خواهد کرد. این هیچ ربطی‌ هم به زیر یک سقف رفتن یا نرفتن نداره، اصلا باید فرق کنه.و البته جای بحث زیادی داره که من قصد ندارم واردش بشم. شاید اگر تو محیطی‌ که زندگی‌ می‌کنید به زوجی ۷۰ ، ۸۰ سالهای که دست هم رو گرفتن، دارن راه می‌رن و به خیال خودشون سعی‌ می‌کنن مواظب همدیگه باشن توجه کنید، تا حدی منظور منو بفهمی.

    لایک

    1. ابرام عزیز

      البته تعریف‌ها ممکن است فرق کند و من هم با توجه به تعریف‌های آورده شده صحبت کردم. به هر حال حق با شماست. در حالت آرمانی رابطه‌ی عاشقانه همیشه در حال عمیق‌تر شدن است.

      لایک

من همه‌ی کامنت‌های وارده را می‌خوانم. اما ‌لطفا توجه داشته باشید که بنا به برخی ملاحظات شخصی از انتشار و پاسخ دادن به کامنت‌‌هایی که (۱) ادبیات تند، گستاخانه یا بی‌ادبانه داشته باشند، یا (۲) در ارتباط مستقیم با موضوع پستی که ذیل آن نوشته شده‌اند نباشند و یا (۳) به وضوح با نشانی ای‌میل جعلی نوشته شده باشند معذور هستم. در صورتی که مطلبی دارید که دوست دارید با من در میان بگذارید، از صفحه‌ی تماس استفاده کنید. با تشکر از توجه شما به بامدادی.